SOMMARLOV!!

Jaaaa!! Nu äntligen är det sommarlov, tiden har bara flygt iväg och det känns som igår det var första gången jag klev in på skolan och inte kände en lite jävel!
Om tiden fortsätter gå så fort är jag snart tillbaks i skolbänken och helt plötsligt står jag där och har tagit studenten och är arbetslös.

Efter skolan mötte jag upp min bästa kompis Clara och vi åkte till Haga och fika. De har sjukt stora kanelbullar och kakor där! Sen gick vi en snabbis på stan ,men det blev inget shoppat för pengarna mina är snart slut!






töntar mig som vanligt (:


Kommentarer
Postat av: marreh

fin blogg du har :D

2010-06-10 @ 15:38:27
URL: http://maarrehh.blogg.se/
Postat av: jennifer

hejsan jag har frågestund i bloggen de tio första

som ställer frågor får nyaste läppglanset från

maxfactor du väljer själv vilken färg :)

2010-06-10 @ 16:08:46
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0